Jom KLIK Gambar

Pemain Malaysia Pertama Bermain Untuk Manchester United | Ramli Jersi No.19


Iklan TM terbaru yang memperkenalkan pemain Pertama Negara yang beraksi Untuk Manchester United.....iaitu RAMLI yang memakai jersi nombor 19.
RAMLI NO.19
Ramli Player Manchester United
Hebat bukan...


Ramli TM dan Ramli MU kita tak kenal pun siapa Ramli di Manchester United (MU) / Ramli bermain di Manchester United, tetapi setelah Telekom Malaysia (TM)membuat iklan komersial nama RAMLI terus melonjak naik dicari, dipastikan siapa ituRAMLI yang bermain untuk Pasukan Manchester United (MU).
Bermulanya Kisah RAMLI TM
Sejak muncul di kaca Television setelah ‘score gol‘ kemenangan Manchester United, tiba-tiba nama Ramli (jersi 19) meletup popular. Ramai yang ingin mengenali siapa Ramli yang menjadi pemain pertama Malaysia yang bermain untuk kelab terkenal Manchester United itu malah turut menjaringkan gol dalam perlawanan sulungnya.
Kisah Ramli bermula pada tahun 1998 apabila beliau sering dimarahi oleh bapanya disebabkan kegilaannya terhadap sukan bola sepak. Namun, minatnya itu ditentang oleh bapanya yang mahukannya menumpukan perhatian kepada pelajaran. Sebaliknya,Ramli bertekad untuk membuktikan kepada bapanya bahawa cintanya terhadap sukan bolasepak itu bukanlah sekadar angan-angan.
Sehinggalah pada tahun 2011 berkat bakat dan kesungguhannya terhadap bolasepak, beliau telah terpilih untuk menyarung jersi pasukan Manchester United dan menjadipemain pertama Malaysia beraksi di EPL. Malah beliau turut menjaringkan gol dalam perlawanan sulungnya itu. Bapanya akhirnya berbangga dengan pencapaian anaknya itu.





Itulah serba sedikit kisah Ramli dan Manchester United dalam iklan komersial terbaru TM. Menarik bukan? Mungkin ianya diibaratkan sebagai angan-angan, tapi tak mustahil ianyanya boleh direalisasikan sesuai dengan slogan iklan ini ‘Menjadikan Kemungkinan Satu Realiti‘.

Tahniah Telekom Malaysia kerana berjaya membawa Ramli beraksi di Manchester United. Walaupun hanya dalam iklan TM

sumber : http://malaysiascore.blogspot.com/2011/09/pemain-malaysia-pertama-bermain-untuk.html

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Milik Kekal Qaseh Aneq