Jom KLIK Gambar

Rahsia Terbongkar! TopUp RM10 Calling Lama Dan SMS Berjuta!

topup rm10

TopUp RM10 Tahan Sebulan!

Orang cakap bila kita pakai line telefon lagi save daripada prepaid kan? Tapi anda mesti terperanjat dengan apa yang bakal saya ceritakan ni!

Rahsia Terbongkar TopUp RM10 Boleh Tahan Sampai 1 Bulan!

Tak kiralah kalau anda bergayut berapa lama sekalipun, hantar berjuta SMS sekalipun ia tetap cool! TopUp RM10 je boleh sembang lama-lama! Tak ke best namanya tu? Mungkin rezeki saya haritu kot?
Adalah member saya ajar saya cara-cara nak crossing account dari bil telefon orang lain! Maklumlah member saya ni dari bahagian System Development Telecom.
Okay di sini aku naik share sikit rahsia terbongkar TopUp RM10 ni! INGAT JANGAN BUAT LEBIH DARI 3 KALI YA..!! 1 nombor sahaja boleh sebab system dapat detect dan batalkan nombor anda susah pula.
Rahsianya...............
Timing nya, anda boleh topup pertengahan ujung bulan antara 25 hb keatas dalam pukul 3 A.M ke atas sebab dalam tempoh ini, system akan di selenggara, jadi ada loopholes...
Kena try n error..

LANGKAH-LANGKAH UNTUK RAHSIA TOPUP RM10

1) Beli topup RM10... Gores  & Ready.
2) Anda type < ** REC 10 > , then send to 09901
3) Tunggu reply dekat skrin dan akan keluar  satu serial number 6 digit, anda salin tau!
4) Pastu anda type < ** REC 10> <123456> msuk kan 6 digit td, send 09902
5) Pastu mereka akan reply "Insert your topup number", so anda type 14 digit topup number yg korg beli contohnya: <01234567891023> send to 09903
6) Tak lama lepas tu mereka akan reply:
"Ingat ni company opah kau yang punya ka?! Masuk toilet pun kene bayaq 20 Sen, ni kau nak topup 10 hengget nk pkai seumur idup plak!! Banyak cantik muka kau!"

hah.. tu aar, aku pun tak sngka diorg akn reply mcm tu.. kecik ati aku..
kdg2 diorg reply lebih 'kesat' dari di atas dlm pelbagai bahasa, blh menitik air mata beb..
lawak jek:-)..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Potongan Rambut Paling Kretif















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Lebih 600,000 Akaun Facebook Digodam Setiap Hari

Serangan pada Facebook merupakan salah satu perkara yang amat ditakuti ramai pengguna, dan kini melalui laporan yang dikeluarkan, ia memperlihatkan sebanyak lebih daripda 600,000 akaun Facebook diserang dan diambil-alih pengodam setiap hari, salah satu angka yang amat tinggi walaupun dari segi peratus, ia hanya sekadar 0.06% sahaja.


Di Malaysia sahaja, angka pengguna yang diserang dan diambil-alih merupakan tinggi, apatah lagi akhir-akhir ini, ia dilaporkan pelbagai akaun milik selebriti dan artis telah diambil-alih oleh pengodam.
Untuk mengatasi perkara ini, Facebook sendiri pernah memperkenalkan beberapa fungsi, namun ia tidak digunakan sepenuhnya oleh para pengguna mereka. 

Salah satunya adalah dengan mengintegrasikan maklumat log masuk akaun dengan telefon bimbit, dan emel, sekaligus mengetahui pelbagai aktiviti yang tidak diingini pada akaun Facebook dengan mudah.




 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Budak Perempuan 7 Tahun Ajak Budak Lelaki 5 Tahun Berhubungan Seks

Sangat tak disangka dan sangat mengejutkan seorang anak kecil perempuan pula tu sanggup melakukan hal semacam ini! Budak perempuan yang berumur sekitar tujuh tahun membimbing seorang budak lelaki yang kecil dijangka umurnya 5 tahun untuk melakukan hubungan seks…….




Setelah selesai mereka selamba aje tanpa ada apa-apa yang berlaku.Terfikir dimanakah
mereka yang sekecil ini mempelajari aksi-aksi begini.Nampaknya semakin parah generasi akan datang jika mereka yang sekecil ini sudah sanggup melakukan aksi sebegini…

sumber : borakkosong.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Cara2 nak buat duit online..:)

Salam dan Selamat petang..aku baru je jgk jumpa ni..so aku pon nak jgk kongsi kat korang semua pasal benda ni..kita sama2 la cari rezeki ye.walaupon x byk tpi mane la tau dapat mmbntu ke..benda mudah sahaja..hanya dengan klik sahaja iklan berkenaan..ok mls bebel byk..jom kita daftar..


Step-Step Buat Duit Dgn says.my
Click gbar mcm nie wk2 nk sign in

  • korang kena daftar dulu,klik kat SINI..pastu korang klik kat sign in to SAYS.my
  • nanti korang isi la form tue erk..tapi jangan tipu tau..nanti masa nak cashout,byk masalah pula..
  • dh siap semua,masa untuk ajar macam mana buat duit dengan says.my..
  • lupa pula nak cakap,setiap kempen yg org klik,korang akan dapat 20 sen..mcm screenshot dibwh..

  • skrg nie,jom kita promote kempen yang ada buat masa nie..kempen nie yang korang kena promosi kat twitter,blog or facebook..disebelah kiri sidebar korang,ada tulisrewards kan..
  • cari dah klik,korang akan nampak kempen yang korang perlu promote kat kawan2 korang..korang cari kempen yg adr tulis mcm nie..
       

  • nampakkan 20 sen per klik..korang klik kat kempen tue,pastu korang baca la rules..jgn nk buat fraud klik pula..korang tick,pastu korang akan nampak link korang yg perlu korang promote kat kawan2..cth link mcm nie..



  • dgn link tue,korang promote la kat kawan korang kat twitter ker,facebook ker,or mana2 jer la..ikot kepandaian korang la..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

10 Kereta Paling Laju Di Dunia (2011)


1. Bugatti Veyron

Top Speed : 267 mph
Top Speed Time:  0-60 in 2.5 secs.
Engine: Aluminum, Narrow Angle 8 Liter W16 Engine with 1200 hp,
Price: RM 5 Million


2. Koenigsegg Agera R
Top Speed : 260 mph
Top Speed Time: 0-60 in 2.8 secs.
Engine: 5.0-liter V8 Engine with twin turbo’s, housing 1099 hp.
Price: RM 4.7 Million

3. SSC Ultimate Aero

Top Speed : 257 mph
Top Speed Time: 0-60 in 2.7 secs.
Engine: Twin-Turbo V8 Engine with 1183 hp
Price: RM 1.9 Million

4. Saleen S7 Twin-Turbo
Top Speed : 248 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.2 secs.
Engine: Twin Turbo All Aluminum V8 Engine with 750 hp
Price: RM 1.6 Million

5. Koenigsegg CCX
Top Speed : 245 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.2 secs.
Engine: 90 Degree V8 Engine 806 hp
Price: RM 1.6 Million

6. McLaren F1
Top Speed : 240 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.2 secs.
Engine: BMW S70/2 60 Degree V12 Engine with 627 hp
Price: RM 2.9 Million

7. Gumpert Apollo
Top Speed : 224 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.0 secs
Engine: V8 Engine with 650 hp.
Price: RM 1.3 Million

8. Noble M600
Top Speed : 223 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.7 secs
Engine: V8 Engine with 650 hp.
Price: RM 1 Million

9. Pagani Zonda Cinque Roadster
Top Speed : 217 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.4 secs
Engine: Twin turbocharged AMG V12 engine with 678 hp.
Price: RM 5.5 Million

10. Ferrari Enzo
Top Speed : 217 mph
Top Speed Time: 0-60 in 3.4 secs.
Engine: F140 Aluminum V12 Engine with 660 hp
Price: RM 2 Million

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Penemuan Peninggalan Firaun Di Laut Merah


Seorang Arkeologi bernama Ron Wyatt pada akhir tahun 1988 silam mendakwa bahawa dia telah menemui beberapa bangkai roda kereta tempur kuno didasar laut merah. Menurutnya, mungkin ini merupakan bangkai kereta tempur Firaun yang tenggelam dilautan tsb ketika digunakan untuk mengejar Musa bersama para pengikutnya

Menurut pengakuannya,selain menemui beberapa bangkai roda kereta tempur berkuda, Wyatt bersama para krunya juga menemukan beberapa tulang manusia dan tulang kuda ditempat yang sama. Penemuan ini tentunya semakin memperkuatkan tekaan bahawa sisa2 tulang belulang itu merupakan bagian dari kerangka para bala tentara Firaun yang tenggelam di laut Merah.
Apalagi dari hasil pengujian yang dilakukan di Stockhlom University terhadap beberapa sisa tulang belulang yang ditemui,memang benar adanya bahwa struktur dan kandungan beberapa tulang telah berusia sekitar 3500 tahun silam, dimana menurut sejarah,kejadian pengejaran itu juga terjadi dalam kurun waktu yang sama.
  Selain itu, keadaan bentuk roda juga dapat dilihat secara jelas. Mungkin Allah sengaja melindungi benda ini untuk menunjukkan kepada kita semua bahwa mukjizat yang diturunkan kepada Nabi2-Nya merupakan suatu hal yang nyata dan bukan merupakan cerita karangan belaka. Diantara beberapa bangkai kereta tadi,ditemukan pula sebuah roda dengan 4 buah jeruji yang terbuat dari emas. Diandaikan itulah sisa dari roda kereta kuda yang ditunggangi oleh raja mereka, Firaun.
perhatikan gambar diatas,
Pada bahagian peta yang didalam bulatan merah itulah ,menurut para ahli kira-kira disitulah lokasi dimana Nabi Musa bersama para kaumnya menyeberangi laut Merah. Lokasi penyeberangan mereka dikatakan berada di Teluk Aqaba di Nuweiba. Kedalaman maksimum perairan di sekitar lokasi penyeberangan adalah 800 meter di sisi ke arah Mesir dan 900 meter di sisi ke arah Arab. Sementara itu di sisi utara dan selatan lintasan penyeberangan (garis merah) kedalamannya mencapai 1500 meter. Anggaran jarak antara Nuweiba ke Arab sekitar 1800 meter.Lebar lintasan Laut Merah yang terbelah dianggarkan 900 meter.
Dapatkah kita membayangkan berapa kekuatan yang diperlukan untuk dapat membelah air laut hingga memiliki lebar lintasan 900 meter dengan jarak 1800 meter pada kedalaman perairan yang rata2 mencapai ratusan meter untuk waktu yang cukup lama, apatahlagi menurut sejarah, pengikut Nabi Musa pada ketika itu adalah berjumlah ribuan orang? (menurut tulisan lain anggaran jaraknya mencapai 7 km, dengan jumlah pengikut Nabi Musa sekitar 600.000 orang dan waktu yang ditempuh untuk menyeberang sekitar 4 jam).
Menurut pengiraan secara sains, anggaran keperluan tekanan (gaya per satuan luas) sebesar 2.800.000 Newton/m2 atau setara dengan tekanan yang kita terima jika menyelam di laut hingga kedalaman 280 meter. Jika kita kaitkan dengan kecepatan angin,menurut beberapa pengiraan,setidaknya diperlukan hembusan angin dengan kecepatan konstan 30 meter/detik (108 km/jam) sepanjang malam untuk dapat membelah dan mempertahankan belahan air laut tersebut dalam jangka waktu 4 jam!!! Sungguh luar biasa dan mengagumkan, Allah Maha Besar.
Secara ilmiah seharusnya roda tersebut telahpun hancur karena usianya yang telah terlalu tua. Namun jika Allah menghendaki, tiada perkara yang mustahil untuk berlaku dan ianya akan dilindungi sebagaimana mayat firaun yang terawet dan masih elok ketika ditemukan untuk menjadi pengajaran bagi manusia tentang kewujudan dan kebesaran Allah SWT.
 Subhanalah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

10 kemalangan Paling Mahal Di Dunia


1. Chernobyl ($200 Billion)

Pada April 1986 telah berlakunya malapetaka paling buruk di dalam sejarah dunia moden. Letupan Reaktor Nuklear Chernobyl, ianya kemalangan paling berkos tinggi di dunia. 50% kawasan Ukraine di Barat Russia terpaksa dikosongkan. Lebih 1.7 juta manusia mendapat kesan dari malapetaka ini, termasuklah mereka yang mendapat efek seperti kanser disebabkan radiasi. Beberapa tahun kemudian, dianggarkan 125,000 orang. Letupannya dianggarkan 400 kali lebih dahsyat dari bom yang dijatuhkan di Hiroshima pada Perang Dunia Kedua. Kemalangan di Chernobyl ini, menyebabkan prosedur dan standard keselamatan melibatkan Reaktor seluruh dunia dirombak dan diberi kajian semula.  

 2. Space Shuttle Columbia ($13 Billion)


Masih anda ingat dengan kemalangan Kapal Angkasa Columbia? Ianya musnah ketika memasuki ruang udara bumi selepas melakukan ekspedisi angkasa di ISS pada 1 Februari 2003. Hasil penyiasatan menunjukkan kerosakan kecil di bahagian pelindung haba di sayap kiri Columbia menyebabkan ianya gagal menahan kesan suhu tinggi ketika memasuki ruang udara Texas akibat kelajuan yang terlampau tinggi. Semua 7 anggota crew STS-107 tersebut terbunuh. Kos membina Kapal Columbia yang berjumlah $2 bilion pada 1978 ($6.3 billion jumlah kini). $500 juta dihabiskan utk tujuan penyiasatan serta mencatatkan sejarah sebagai kos penyiasatan paling tinggi didunia.

3. Prestige Oil Spill ($12 Billion)

Pada 13 November 2002, Kapal yang dinamakan “The Prestige” membawa 77,000 tan minyak mentah dan kejadian bermula apabila 1 daripada 12 tangkinya meletup disambar kilat di perairan Galicia, Sepanyol. Akibat risau kapal akan tenggelam menyebabkan kapten meminta pertolongan dari pihak keselamatan Sepanyol untuk membawa kapal tersebut ke Pelabuhan berdekatan, tetapi pihak keselamatan tidak menghiraukan pertolongan dari kapten kapal The Prestige malah mengarahkan kapal itu keluar dari perairan mereka. Kapten kapal telah memohon pertolongan dari pihak keselamatan Perancis dan Portugal perkara sama juga terjadi. Laut semakin bergelora dan kapal Prestige itu tidak dapat diselamatkan ianya tenggelam ditelan laut menyebabkan 20 juta gelen minyak mentah ditumpahkan ke laut. Kos keseluruhan pemulihan sehingga kini masih dihitung dan dipercayai berjumlah $2.5 billion

4. Challenger Explosion ($5.5 Billion)
Pada 28 Januari 1986, NASA melancarkan Misi Kapal Angkasa Challenger, 73 saat selepas pelancaran ianya meletup di ruang udara. Hasil penyiasatan, ianya berlaku disebabkan faktor teknikal “faulty O-Ring” dimana ianya gagal untuk melindungi satu bahagian penyambungan, menyebabkan tekanan kepada Liquid Gas didalam tangki. Overload pada tekanan gas menyebabkan ianya keluar dan berlaku letupan yang dahsyat. Kos untuk menukarkan Space Shuttle tersebut, penyiasatan, pertukaran kelengkapan telah memakan kos hampir $5 billion.

5. Piper Alpha Oil Rig ($3.4 Billion)


Hari terburuk dalam sejarah minyak dunia. Ketika itu Piper Alpha Oil merupakan pengeluar minyak terbesar didunia dgn menghasilkan 317,000 per tong sehari. Kebakaran Pelantar Minyak paling buruk pernah terjadi di dunia ini terjadi pada 6 Julai 1988 kerja-kerja maintenance teknikal oleh Jurutera melibatkan lebih 100 “tiub valve” yang menyalurkan gas cecair. Kesilapan terjadi apabila salah seorang Technician terlupa untuk menukar 1 daripadanya. Pada pukul 10 malam, operasi itu dimulakan seperti biasa, apabila butang ditekan oleh pekerjanya, satu letupan dahsyat yang merekodkan sejarah dunia terjadi. Dalam masa 2 jam keseluruhan pelantar meletup dan terbakar menyebabkan 167 kehilangan nyawa.

 6. Exxon Valdez ($2.5 Billion) 
  Pada March 1989, Tumpahan lebih 10.8 juta gelen minyak di Teluk Prince William yang hanya boleh diakses hanya dengan bot dan helikopter. Ianya merupakan tumpahan minyak paling dahsyat dalam sejarah dunia moden. Kos pemulihan melibatkan $2.5 Billion yang ditanggung oleh Exxon.

7. B-2 Bomber Crash ($1.4 Billion)  

 B-2 Stealth Bomber. Ianya merupakan Pesawat Pengebom US Airforce paling mahal yang pernah dibina. The Spirit of Kansas ini pernah diterbangkan selama 5,176 jam. Dua orang krew yang sedang mengendali pesawat berkenaan terselamat sebelum ia terhempas. Kemalangan B-2 bomber berlaku di Guam Airbase pada Februari 2008 sejurus sahaja ianya berlepas. Pasukan penyiasatan membuat kesimpulan, ianya disebabkan oleh “Flight Computer System” dimana data arahan secara tiba-tiba mengarahkan Pesawat membuat “nose-up move” menyebabkan ianya hilang kawalan dan terjatuh. Ianya melibatkan sebuah B-2 Bomber dari 21 buah yg pernah dibina oleh US. 

8. MetroLink Crash ($500 Juta
Ianya berlaku pada 12 september 2008, jam 4.22 petang di daerah Chatsworth, Los Angeles telah dicatatkan sebagai kejadian kemalangan keretapi paling buruk di dalam sejarah California di mana 25 orang terbunuh dan 135 yang lain cedera. Kejadian berlaku apabila keretapi barang Union Pacific bertembung berhadapan dengan keretapi komuter Metrolink. Keretapi Metrolink dipercayai melanggar isyarat merah sebelum memasuki trek di mana keretapi barang berkenaan berada. Ianya berpunca dari kesilapan konduktor yang cuai membalas SMS serta tersalah memasuki laluan semasa pertukaran rail di Stesen California. Tindakan undang-undang dijangkakan melibatkan nilai lebih $500 juta.

  9. Tanker Truck vs Bridge ($358 Juta)
Pada 26 Ogos 2004 sebuah kereta berlanggar dengan sebuah lori tangki yang membawa 32 ribu liter minyak di Whiethel Brigde di Jerman. Lori tangki tersebut merempuh pagar dan terjatuh 100 kaki ke bawah Jambatan Authobahn Highway menyebabkan letupan besar yang memusnahkan “load-bearing” jambatan tersebut. Kerja2 sementara untuk membaiki Jambatan ini melibatkan $40 Juta dan kos menukarkan jambatan $310 Juta.

10.Titanic ($150 Juta)
Karamnya Titanic mungkin tragedi yang paling terkenal didunia, Hollywood pernah menghasilkan filem dari kejadian ini. Pada jam 11:40 malam 14 April 1912, peninjau kapal ini mengesan sebuah aisberg yang besar ketika berlayar di 400 batu ke selatan Grand Banks of Newfoundland. Tragedi Titanic melanggar aisberg semasa membuat trip percutian pertama mengorbankan 1500 hartawan. Kapal ini melibatkan kos $7 Juta untuk dibina dan antara yg paling mewah dan mahal ketika itu.($150 Juta Sekarang)     

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Perrrgghhh Seksi tuu



Perrrgghhhh !







































































  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Milik Kekal Qaseh Aneq