Jom KLIK Gambar

Beza Kentang McD Dan KFC Apabila Disimpan Selama 3 Tahun


Mesti ramai yang suka makan kentang Mcd atau kentang KFC ni, memang sedap dan menyelerakan! Tapi tahukah anda, ada kajian yang dibuat untuk mengetahui perbezaan tentang bawah pengawet terhadap makanan segera ini!

Ada spekulasi yang mengatakan yang makanan segera milik McDonald ini dianggap susah terurai di dalam tubuh badan manusia, maka kajian ini pun dijalankan, kajian ini dilakukan pada tahun 2008 dengan meletakkan makanan tersebut dalam 2 bekas balang yang berbeze yakni meletakkan kentang goreng dari McDonald dan satu lagi kentang goreng dari Kfc.


Selepas 3 tahun, balang ini pun di buka dan hasilnya memang sangat memeranjatkan, lihat gambar di bawah..


Lihatlah hasilnya, sesetengah orang berpendapat yang kentang Mcd ni menggunakan bahan pengawet kerana masih utuh berbanding dengan kentang KFC. Namun di pihak lain ada yang berpendapat hal seperti ini terjadi kerana sistem pemprosesan di Mcdonalds lebih bersih sehingga bakteria tidak dapat menembusi dan bekembang di dalam makanan tersebut.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ignatasulch said...

babyliss pro titanium flat iron - Kitchens
babyliss pro titanium flat titanium dioxide iron. This is a kit designed for the Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya 2019 ford edge titanium for sale Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya solo titanium razor Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya Tamiya titanium canteen Tamiya Tamiya used ford escape titanium Tamiya

Unknown said...

cheap sex toys,dog dildo,wolf dildo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Milik Kekal Qaseh Aneq