Jom KLIK Gambar

Rahsia Terbongkar! TopUp RM10 Calling Lama Dan SMS Berjuta!

topup rm10

TopUp RM10 Tahan Sebulan!

Orang cakap bila kita pakai line telefon lagi save daripada prepaid kan? Tapi anda mesti terperanjat dengan apa yang bakal saya ceritakan ni!

Rahsia Terbongkar TopUp RM10 Boleh Tahan Sampai 1 Bulan!

Tak kiralah kalau anda bergayut berapa lama sekalipun, hantar berjuta SMS sekalipun ia tetap cool! TopUp RM10 je boleh sembang lama-lama! Tak ke best namanya tu? Mungkin rezeki saya haritu kot?
Adalah member saya ajar saya cara-cara nak crossing account dari bil telefon orang lain! Maklumlah member saya ni dari bahagian System Development Telecom.
Okay di sini aku naik share sikit rahsia terbongkar TopUp RM10 ni! INGAT JANGAN BUAT LEBIH DARI 3 KALI YA..!! 1 nombor sahaja boleh sebab system dapat detect dan batalkan nombor anda susah pula.
Rahsianya...............
Timing nya, anda boleh topup pertengahan ujung bulan antara 25 hb keatas dalam pukul 3 A.M ke atas sebab dalam tempoh ini, system akan di selenggara, jadi ada loopholes...
Kena try n error..

LANGKAH-LANGKAH UNTUK RAHSIA TOPUP RM10

1) Beli topup RM10... Gores  & Ready.
2) Anda type < ** REC 10 > , then send to 09901
3) Tunggu reply dekat skrin dan akan keluar  satu serial number 6 digit, anda salin tau!
4) Pastu anda type < ** REC 10> <123456> msuk kan 6 digit td, send 09902
5) Pastu mereka akan reply "Insert your topup number", so anda type 14 digit topup number yg korg beli contohnya: <01234567891023> send to 09903
6) Tak lama lepas tu mereka akan reply:
"Ingat ni company opah kau yang punya ka?! Masuk toilet pun kene bayaq 20 Sen, ni kau nak topup 10 hengget nk pkai seumur idup plak!! Banyak cantik muka kau!"

hah.. tu aar, aku pun tak sngka diorg akn reply mcm tu.. kecik ati aku..
kdg2 diorg reply lebih 'kesat' dari di atas dlm pelbagai bahasa, blh menitik air mata beb..
lawak jek:-)..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Milik Kekal Qaseh Aneq